فواید یادگیری زبان انگلیسی
نوشته شده توسط : پری جوادی

زبان انگلیسی

زبان انگلیسی یکی از زبان‌های هندواروپاییاز شاخه ژرمنیاست. خود شاخه ژرمنی به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌شود و انگلیسی به ژرمنی غربی تعلق دارد. این زبان در انگلستانو جنوب شرقی اسکاتلندتکامل یافته‌است. از دیگر زبان‌های شاخه ژرمنی می‌توان به آلمانی، هلندی، دانمارکی، سوئدی و نروژی اشاره کرد. امروزه نزدیک به نیمی از مجموعهواژگانو دستور زبان انگلیسی از ریشه ژرمنی است و نیم دیگر را وامواژه‌هاتشکیل می‌دهد. بیشتر این وامواژه‌ها از زبان‌های لاتین، فرانسوی، بخشی از یونانیو دیگر زبان‌ها وارد انگلیسی شده‌اند. زبان انگلیسی باستانشباهت بسیار زیادی به زبان آلمانیباستان داشته‌است چون انگلیسی زبان‌ها عمدتاً اقوام ژرمنیبودند که از آلمان وارد بریتانیا شدند و به نوعی زبان آلمانی را می‌توان مادر زبان انگلیسی دانست.

چرا زبان انگلیسی را بیاموزیم ؟

1-    دسترسی به اطلاعات

2-    ارتباط با دیگران

3-    پیشرفت های شغلی

چرا زبان انگلیسی بین المللی است ؟

به دلیل تأثیر بالای نظامی، اقتصادی، علمی، سیاسی و فرهنگی بریتانیابر جهان پس از سده هجدهمو تأثیر ایالات متحده آمریکا از سده بیستم میلادی به این سو، این زبان در سطح جهان گسترش یافته و به عنوان زبان دوم، زبان میانجیو زبان اداری در بسیاری نقاط جهان کاربرد پیدا کرده‌است.

چه کشورهایی به زبان انگلیسی صحبت می کنند ؟

زبان انگلیسی به عنوان زبان مادری در کشورهای انگلستان، آمریکا، کانادا، استرالیا، ایرلند، نیوزلند، آفریقای جنوبی، غناو بسیاری کشورهای دیگر کاربرد دارد. انگلیسی امروزه از نظر تعداد گویشوَر، پس از چینیو اسپانیایی، سومین زبان جهان استتعداد کسانی که زبان مادری‌شان انگلیسی است امروزه بیش از ۳۸۰ میلیون نفر است. انگلیسی در بسیاری از کشورها زبان میانجی است و مهم‌ترین زبان دنیا در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، صنعت، فرهنگی و علمی در روابط بین‌الملل به‌شمار می‌آید.

همان طور که اشاره شد فراگیری زبان انگلیسی بسیار حائز اهمیت است و انسان ها در سراسر دنیا برای این منظور وقت صرف می کنند . در این عصر به دلیل کمبود وقت می توان از آموزش زبان آنلاین استفاده کرد . از دیگر روش ها تدریس خصوصی زبان است که بسیاری از موسسات این امکانات را دارند .





:: برچسب‌ها: زبان انگلیسی,تدریس خصوصی زبان,آموزش زبان آنلاین,زبان آلمانی,زبان فرانسه,زبان ایتالیایی ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: